joi, 8 noiembrie 2012

Dieta mea - Ziua 4


Iupiii, cântarul confirmă, 1 Kg mai putin. Deja încep sa respir mai ușor, deși am scăpat numai de ceva apă.
În plus, am companie. Succes celor care s-au decis sa ma urmeze.
Ieri am respectat programul, inclusiv mișcare (actiunea varza la murat a continuat).
Ca gustare, ieri am încercat pară cu urdă - super.
Azi chiulesc de la serviciu (lucrez de la distanță, de fapt) pentru ca sunt 12 Gabi și Mihai în firma și ar fi o lovitură sub centură dată dietei mele.
Nu am chef sa ma pun la încercare, ca nu mi's Maica Tereza.

Pentru azi, am achiziționat un piept de pui la rotisor. Desigur se mănâncă fără pieliță.
Vreau sa fac o ciorbă de linte, nu o să-mi ia mult timp, că o fac foarte simplă.
Pun linte la înmuiat, cam 200 g.
Ardei, morcov, praz, țelină, ulei - le tai artistic dar nu prea mărunt,  le fierb și când sunt sunt aproape gata, adaug lintea. După un  sfert de oră adaug niște suc de roșii.
Sa nu uitam ca maine e Vineri, asa ca pe seara pun fasolea la înmuiat.


Meniul zilei - 1700 calorii


Dimineata 7:30
Cafea, o ceasca 400 ml
Mezel - Cremvursti 2
Castravete mic (100 g)
Budinca de legume 1/2 portie
Gustare 10:30
Iaurt sub 2% 140g
Alune, unt de arahide - 1 lingura
Ceai 
Pranz 13:30
Pui, piept, 100 g sote sau gratar
Salata de ardei copti sau prajiti cu otet si ulei
Castravete mic (100 g)
Linte cu rosii - 1 bol (700g)
Apa minerala 500 ml
Gustare 16:30
Para - 1 medie - 180 g
Urda  100 g
Cina 19:30
Vin rosu 200 ml
Vinete prajite cu rosii, gogosari si carne
Apa minerala 500 ml
Dupa ora 20
Lapte sub 2% 1 cana (250 ml)

Concluzii.
- Vinul rosu nu e obligatoriu dar am constatat ca un pahar chiar ajuta. Doctorița cardio mi-a dat voie și chiar mi-a recomandat un pahar zilnic.
- Inca un pont de la South Beach: pot manca un pic mai sarat daca am senzatia de oboseala. Cateva masline, apa minerala si oboseala si durerile de cap nu mai sunt o problema.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu